Ağır Nakliyeciler Derneği 5. Dönem Yönetim Kurulu olarak,
sektörümüzün geleceğini şekillendirmek ve haklarımızı her platformda
savunmak amacıyla görevimize başlamış bulunmaktayız. Sektörümüzün içinden geçtiği bu kritik dönemde, sorunları bildiğimiz gibi çözüm yolları için de kararlılıkla hareket ediyoruz.Sektörümüzün operasyonel geleceğini belirleyecek olan yeni yönetmelik süreci şu an en önemli gündem maddemizdir. Ağır Nakliyeciler Derneği 4. Dönem yönetim kurulu olarak,saha tecrübelerimizi ve akademik verileri birleştirerek hazırladığımız görüşlerimizi ilgili makamlara sunmuştuk. Bürokratik yükü azaltacak ve iş akışımızı hızlandıracak olan uzun süreli yol izin belgelerinin, sunduğumuz görüşler doğrultusunda yönetmelikte yer almasını ve bu haliyle yürürlüğe girmesini umut ediyoruz. Yeni düzenlemenin, standart dışı taşımacılık faaliyetlerini kısıtlamasını, haksız rekabete engel olacak şekilde uygulanması için çalışmalarımıza devam edeceğiz.Bu yıl uygulanmaya başlayan ve cezadan ziyade adeta bir "infaz" uygulamasına benzeyen trafik cezaları, işletmelerimizi sürdürülemez bir noktaya getirmiştir.
Korkunç rakamlara ulaşan bu cezaların, hatayla orantılı ve işletme sürekliliğini bozmayacak şekilde adilce yeniden düzenlenmesini amaçlıyoruz. Bu konudaki problemleri ve çözüm önerilerimizi karar vericilere iletmek, yönetim kurulumuzun öncelikli misyonudur.En büyük hayalimiz; Avrupa’daki başarılı modellerde olduğu gibi, emeğin karşılığının tam alındığı, modern bir sektör yapısına kavuşmaktır.
Eski araçların ek vergi veya benzeri yükümlülüklerle kademeli olarak sistem dışına itildiği; bu sayede karbon ayak izimizin azaldığı, hava kirliliğinin önlendiği ve filolarımızın gençleştiği bir gelecek hayal ediyoruz. Bu dönüşümün hem çevremiz hem de işletme verimliliğimiz için hayati olduğuna inanıyoruz.
Yeni yönetim kurulu olarak bizler; makamın gücüne değil, paydaşlarımızın birliğine ve sektörümüzün haklılığına inanıyoruz. Bizim görevimiz, bu umut dolu vizyonun kararlı savunucusu olmak ve taleplerimiz karşılık bulana kadar kapıları aşındırmaktır.
Sektör paydaşlarımızın mutlu olduğu, alın terinin değer gördüğü ve kuralların adil işlediği bir ağır nakliye sektörü için el ele, umutla çalışmaya devam edeceğiz.
Yolumuz açık, birliğimiz
daim olsun.
sektörümüzün geleceğini şekillendirmek ve haklarımızı her platformda
savunmak amacıyla görevimize başlamış bulunmaktayız. Sektörümüzün içinden geçtiği bu kritik dönemde, sorunları bildiğimiz gibi çözüm yolları için de kararlılıkla hareket ediyoruz.Sektörümüzün operasyonel geleceğini belirleyecek olan yeni yönetmelik süreci şu an en önemli gündem maddemizdir. Ağır Nakliyeciler Derneği 4. Dönem yönetim kurulu olarak,saha tecrübelerimizi ve akademik verileri birleştirerek hazırladığımız görüşlerimizi ilgili makamlara sunmuştuk. Bürokratik yükü azaltacak ve iş akışımızı hızlandıracak olan uzun süreli yol izin belgelerinin, sunduğumuz görüşler doğrultusunda yönetmelikte yer almasını ve bu haliyle yürürlüğe girmesini umut ediyoruz. Yeni düzenlemenin, standart dışı taşımacılık faaliyetlerini kısıtlamasını, haksız rekabete engel olacak şekilde uygulanması için çalışmalarımıza devam edeceğiz.Bu yıl uygulanmaya başlayan ve cezadan ziyade adeta bir "infaz" uygulamasına benzeyen trafik cezaları, işletmelerimizi sürdürülemez bir noktaya getirmiştir.
Korkunç rakamlara ulaşan bu cezaların, hatayla orantılı ve işletme sürekliliğini bozmayacak şekilde adilce yeniden düzenlenmesini amaçlıyoruz. Bu konudaki problemleri ve çözüm önerilerimizi karar vericilere iletmek, yönetim kurulumuzun öncelikli misyonudur.En büyük hayalimiz; Avrupa’daki başarılı modellerde olduğu gibi, emeğin karşılığının tam alındığı, modern bir sektör yapısına kavuşmaktır.
Eski araçların ek vergi veya benzeri yükümlülüklerle kademeli olarak sistem dışına itildiği; bu sayede karbon ayak izimizin azaldığı, hava kirliliğinin önlendiği ve filolarımızın gençleştiği bir gelecek hayal ediyoruz. Bu dönüşümün hem çevremiz hem de işletme verimliliğimiz için hayati olduğuna inanıyoruz.
Yeni yönetim kurulu olarak bizler; makamın gücüne değil, paydaşlarımızın birliğine ve sektörümüzün haklılığına inanıyoruz. Bizim görevimiz, bu umut dolu vizyonun kararlı savunucusu olmak ve taleplerimiz karşılık bulana kadar kapıları aşındırmaktır.
Sektör paydaşlarımızın mutlu olduğu, alın terinin değer gördüğü ve kuralların adil işlediği bir ağır nakliye sektörü için el ele, umutla çalışmaya devam edeceğiz.
Yolumuz açık, birliğimiz
daim olsun.








